Onze adviseurs staan voor u klaar

Voor advies of vragen
Onze adviseurs staan voor u klaar

Hieronder vindt u alle informatie die u mogelijk nodig heeft overzichtelijk bij elkaar. Zodat u snel vindt wat u wilt weten en weer verder kunt met wat u belangrijk vindt. Toch nog een vraag? Neem dan contact met ons op. 

 

Zakelijk advies  Particulier advies

Zakelijk Den Haag: 070-302 22 22

Zakelijk Den Bosch: 073-692 46 57

073-692 47 73

 

Schade zakelijk Schade particulier

Schade Den Haag: 070-302 22 22

Schade Den Bosch: 073-692 47 57

Buiten kantooruren voor Mandema klanten: 0570-78 34 63

(VHD alarmcentrale)

073- 692 46 47

Buiten kantooruren voor VLC klanten: +31 (0) 71 568 18 94

(Chabot alarmcentrale)

Direct online schade melden

U kunt hier online schade melden. U kunt verzuim melden via Verzuimsignaal. Voor autoschades bieden wij zowel een autoschadeformulier als een app. Al uw andere schades kunt u online- of telefonisch melden.

Schade melden

Polisvoorwaarden

Hieronder vindt u de polisvoorwaarden van onze producten. Vindt u niet wat u zoekt, neem dan contact met ons op.

Inloggen
Via de knop hieronder kunt u kiezen uit de juiste login-omgeving.

Inloggen

Servicedocumenten

Algemene voorwaarden

Hier vindt u de voorwaarden die gelden voor al onze overeenkomsten en onze dienstverlening.

Dienstverleningsdocumenten

Hier vind u dienstverleningsdocumenten en de dienstenwijzer.

 

 

 

Verzekeringskaarten

Hier vindt u de verzekeringskaarten die door de bond van verzekeraars zijn ontwikkeld.

Veelgestelde vragen

  • Toon alles
  • Klantenservice
  • Verzekeren
Hoe kom ik met jullie in contact?

Voor vestiging Den Bosch:

Particulier: (073) 692 47 73
Zakelijk: (073) 692 46 57

of e-mail: info@vanlanschotchabot.com

Ons bezoekadres: Kantoorgebouw Riva, Statenlaan 8, 5223LA ‘s-Hertogenbosch
Ons postadres: Postbus 1999, 5200 BZ ‘s-Hertogenbosch

Voor vestiging Den Haag:

Zakelijk: (070) 302 22 22

of e-mail: info@mandema.nl

Het bezoekadres: Van Alkemadelaan 700, 2597 AW Den Haag

Ons postadres: Postbus 85511, 2508 CE Den Haag.

Hoe meld ik een schade?

Heeft u een verzuimverzekering? Dan kunt u verzuim melden via Verzuimsignaal. Voor autoschades bieden wij zowel een autoschadeformulier als, voor nog meer snelheid en gemak, een gratis app. Al uw andere schades kunt u melden via MijnChabot of telefonisch:

Bel bij zakelijke schade: 073-692 47 57
Bel bij particuliere schade: 073-692 46 47

Ik wil een nieuwe verzekering afsluiten, hoe doe ik dat?

Op deze site onder de button premie berekenen. Na het berekenen van de premie kunt u de verzekering aanvragen of neem telefonisch  contact met ons op.

Als ik een particuliere verzekering sluit, is er dan een overstapservice?

Wij helpen u graag met de opzegging van uw bestaande verzekeringen en helpen u uw verzekeringen onder te brengen in Sum­mum. U biedt ons de gegevens van uw huidige verzekering en wij zorgen voor een snelle en zorgvuldige overstap naar uw nieuwe verzekering.

Stel uw vraag

Maak een afspraak. Vul hieronder uw gegevens in. Wij plannen zo snel mogelijk een afspraak met u.

*
*
*